sobota, 2 marca 2013


Oddech od codziennego biegu jest niezaprzeczalnie potrzebny, zwłaszcza gdy czeka nas pracowity tydzień. Nie wiem jak u was, ale u mnie szykuje się bardzo ciekawie. 
Niezbędne jest kilka godzin wolnego czasu, dobry film lub muzyka i coś przepysznie słodkiego. Mam dla was kilka propozycji filmowych, które pozwolą się wam oderwać od rzeczywistości na jakieś dwie godziny ;)


Musicie koniecznie zobaczyć te pozycje:
Limitless,
Life Before Her Eyes,
Hanna,
Coco Chanel - 2008

+ rihanna - stay
Oglądaliście któryś z tych filmów?
Co o nich sądzicie?



6 komentarzy:

  1. Świetny blog :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie oglądałam żadnego ale pewnie coś wybiorę dziś na wieczór:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam :3
    obserwujemy? :) jeśli tak to napisz, zrobię to samo :*

    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam piec muffinki! Ta wygląda pysznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi miło, w takim razie zapraszam częściej :-)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Followers

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate